2015(e)ko maiatzaren 3(a), igandea

Rafael Bengoa: "Udala herritarrekiko hurbila eta laguntzailea izan behar dela uste dut"


Norekin izaten duzu nahiago aisialdia igaro? Domekero joaten naiz mendira eta emaztearekin eta 8-10 pertsonako lagun kuadrillarekin joaten naiz. Aurreko asteburuan Aloñako igoera ikusten izan ginen, esaterako.  Elkarrizketara iPad-a eskuetan hartuta etorri zara. Teknologia berriak ere gogoko dituzu? Bai, teknologiekin egunera egoten saiatzen naiz.  Komunikabideak jarraitzen dituzu? Bai. Irratia asko entzuten dut, batez ere autoan noanean. Telebista ere ikusten dut, baina larregi izan barik; etxean 21:00ak arte normalean ez dugu telebista pizten, ez daukagu ohiturarik. Eta egunkariei dagokienez, egunean bi, hiru edo lau irakurtzea gustatzen zait. Esan behar dut egunkariak nahiago ditudala paperean irakurri, Internet bitartez irakurtzea baino. Batxilergoa Frantzian ikasi zenuen. Trebea zara hizkuntzekin? Euskaraz, gaztelaniaz eta frantsesez ondo moldatzen naiz. Ingelesez ere nahiko ondo dakit eta aleman apur-apur bat badakit. Komunikazioan lan egindakoa zara, ezta?Bai, nahiz eta administrazio ikasketak egin, Fagor Etxetresnaken komunikazioan lan egiten nuen. Bezeroekin eta prentsarekin harremanetan egoten nintzen, nazioarteko komunikazioa ere eramaten nuen eta webgunetan buru-belarri sartuta ibiltzen nintzen. Eta sare sozialetan, zer moduz? Facebook eta Twitter erabiltzen ditut, bakoitzak bere gauzak ditu. Facebook lagunarterako erabiltzen dut eta informazioa berehala jasotzeko, berriz, Twitter. Eta asko erabiltzen duzu WhatsApp? Komunikatzeko egokiena horixe dela uste dut, eta bai, asko erabiltzen dut. Hauteskundeetako emaitzak eramango zaitu zure ardurak berrantolatzera? Espero dut ezetz. Ziur nire bizia aldatuko duela, baina ez nuke nahi orain egiten ditudan gauza batzuk galtzea. Historiako ikasketen erritmoa jaitsi egin beharko nuke, baina horren bitartez egindako harremanak galtzea ez litzaidake gustatuko. Goienagusiko kontuekin ere jarraituko dut, seguru. 
 Kreditoa: Amaia Txintxurreta. Goiena web-orrian

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina